OPDATERING: Field Service Mobile App (Resco) virker ikke til den seneste version af Dynamics 365

af Henrik Jensen 7. november 2018 10:35

Jeg har tidligere lavet et blogindlæg som beskriver den fejl der kan opstå mellem Field Service App'en og CRM, når man benytter den seneste version af Field Service. Løs mere herom her: Field Service Mobile App (Resco) virker ikke til den seneste version af Dynamics 365...

Blogindlægget har affødt en del kontakt til Resco's support, som har bedt mig om at videreformidle følgende (Engelsk):

Per a new agreement concluded directly between Microsoft and Resco, the Resco mobile framework will continue to be utilized for the Field Service mobile app for the next several years. Microsoft is now covering first-level and product-level support for the Field Service mobile platform, while Resco will be consulted in case of emergencies, bugs, or other high-level feature requests.

Efforts are underway to upgrade the MS app and bring it in line with Resco version 11. Microsoft is able to provide more information on the expected timeframe for the new app to be published, however, it should be in the upcoming days. Future Field Service applications will continue to be based on the Resco framework as well.

Therefore, your primary contact in this case is FS MS support with the issue first and then, you may contact Resco as well.

Resco bekræfter således at der er en løsning meget tæt på, og at man bedes tage kontakt til Microsoft Support hvis man har spørgsmål vedrørende App'en, da det er dem som ejer app'en til Field Service.

Bliv medlem af CRMUG DK

De regionale afdelinger i CRMUG giver mulighed for a mødes med andre medlemmer af CRMUG i dit lokalområde. Hermed får du mulighed for at mødes ansigt til ansigt og vidensdele med andre brugere af Microsoft Dynamics CRM i dit område.

Læs mere den Danske afdeling af CRMUG...

Om Henrik Jensen

Jeg har altid fingeren på pulsen når det drejer sig om Microsofts produkter & teknologier, og især når det handler om Microsoft Dynamics CRM.

Henrik Jensen

Jeg har arbejdet professionelt i IT-branchen mere end 25 års, deraf mere end 18 år med CRM-systemer, og samtidig indehaver af mere end 50 Microsoft-certificeringer.

Mobil: +45 20 300 300
E-mail: hj@easyconsult.dk

EASYConsult ApS

Læs mere...

Downloads, værktøjer, installation og JScript

Downloade komponenter til MS CRM:
    • Microsoft Dynamics CRM 4.0
    • Microsoft Dynamics CRM 2011
    • Microsoft Dynamics CRM 2013
    • Microsoft Dynamics CRM 2015
    • Microsoft Dynamics CRM 2016

Liste over Opdateringspakker (Rollups):
    • Microsoft Dynamics CRM 4.0
    • Microsoft Dynamics CRM 2011
    • Microsoft Dynamics CRM 2013
    • Microsoft Dynamics CRM 2015
    • Microsoft Dynamics CRM 2016
    • Microsoft Dynamics 365

Ikoner:
    • Icons8

Krav og opsætninger til installation:
    • Krav og opsætninger MS CRM 2011
    • Krav og opsætninger MS CRM 2013
    • Krav og opsætninger MS CRM 2015
    • Krav og opsætninger MS CRM 2016
    • Krav og opsætninger Dynamics 365

JScript eksempelkode:
    • Javascript API-reference
    • Javascript eksempelkode

Diverse værktøjer:
    • Liste med værktøjer til MS CRM
    • Sysinternals
    • PowerShell og MS CRM 2011

Visual Studio, SSIS og Kingswaysoft
    • Visual Studio 2017
    • Dataværktøjer (SSIS) 2017
    • Kingswaysoft
    • SSIS Navnekonventioner

Månedsliste

Forbehold

Alt hvad du læser på denne blog er alene udtryk for mine egne holdninger og meninger, og kan ikke henføres til andet end som så.

De løsninger jeg fremstiller på denne blog er ikke nødvendigvis testet i et driftsmiljø. Hvis du gør brug af mine løsninger er det på eget ansvar.